Cu aplicația noastră se va potrivi totul.
Descarca
Totul de la brandurile Desigual si Diesel extra -30% Spectacol >>

 

 
PRINCIPIILE DE PROTECȚIE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL ȘI ALTE DATE PROCESARE
 

Prin completarea unei comenzi, înregistrarea, abonarea la comunicări comerciale sau navigarea pe site-ul nostru, permiteți Digital People, a.s., cu sediul pe adresa Rozkošného 1058/3, 150 00 Praha 5 - Smíchov, înregistrată în Registrul Comerțului gestionat de Tribunalul Municipal din Praga sub numărul de înregistrare în Registrul Comerțului B 13119, nr. de identificare CUI: 28206592 (denumită în continuare "Administrator" sau "Administrator de date personale") să utilizeze datele dumneavoastră personale. Această pagină are scopul de a vă informa, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR), ce informații colectăm despre dvs., din ce motiv și cum folosim informațiile dvs., care sunt drepturile dvs. în ceea ce privește utilizarea datelor cu caracter personal de către noi și cum le puteți exercita față de noi în conformitate cu Regulamentul GDPR.

Ce informații colectăm despre dumneavoastră?

În registrul comenzilor, procesăm datele dvs. personale în următoarele domenii: e-mail, nume și prenume, telefon, adresă și, de asemenea, date despre preț. Avem nevoie de aceste date în primul rând pentru a procesa comanda, adică pentru a îndeplini contractul (adică pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de client). După ce ne-am îndeplinit obligațiile contractuale, folosim datele cu caracter personal din registrul de comenzi în scopuri ulterioare. Este în interesul nostru legitim să păstrăm întregul registru de comenzi pentru protecția juridică împotriva unor litigii viitoare. Din cauza perioadei de garanție legală pentru calitatea bunurilor, a termenelor de prescripție și a configurației și sistematicii sistemului judiciar, inclusiv a termenelor de prescripție a pretențiilor, trebuie să prelucrăm datele din registrul de comenzi pentru o perioadă de 6 ani. Apoi, utilizăm datele din registrul de comenzi și pentru a ne îndeplini obligația legală de a arhiva documentația pentru un eventual control financiar pentru o perioadă de 10 ani.

Prelucrăm datele dvs. cu caracter personal în registrul utilizatorilor în măsura în care ni le furnizați atunci când vă înregistrați sau vă modificați profilul, când sunteți inclus pe lista de așteptare, când creați o comandă sau când vă conectați contul la rețelele sociale. Este în interesul nostru legitim să menținem o bază de date a utilizatorilor. Baza de date va permite, de asemenea, clienților individuali să vă mențină și să vă gestioneze profilul ca parte a procesului de înregistrare pe site. Pe lângă scopurile de înregistrare, folosim această bază de date și pentru a identifica persoanele fizice atunci când interacționăm cu centrul de servicii pentru clienți, atunci când soluționăm reclamații, atunci când soluționăm comenzi sau în scopuri de marketing (mai multe despre acestea mai jos). De asemenea, folosim datele pentru prelucrarea în scopuri de marketing. Descriem aceste date cu caracter personal în detaliu mai jos. Păstrăm datele cu caracter personal pentru înregistrările utilizatorilor pentru o perioadă de 5 ani de la ultima dvs. comandă.

De asemenea, folosim datele dumneavoastră cu caracter personal în scopul organizării transportului (îndeplinirea obligațiilor noastre contractuale). Transmitem aceste date companiilor de transport și creăm un jurnal al transferului, care servește drept rezervă în cazul unei erori de transfer prin intermediul sistemului informatic. Din cauza unor posibile reclamații atât din partea clientului, cât și a transportatorului, prelucrăm aceste date în scopul asigurării transportului pentru o perioadă de 5 ani de la crearea comenzii.

Salvarea datelor personale din comanda dumneavoastră ne va permite să vă facilităm următoarea achiziție și, prin urmare, puteți precompleta datele utilizate anterior în coșul electronic. Pentru a vă facilita achiziția, prelucrăm datele cu caracter personal pe baza unui titlu juridic de interes legitim și le păstrăm în bazele de date împreună cu alte date, adică pentru o perioadă de 5 ani de la data ultimei dvs. comenzi.

Pentru a vă oferi asistență tehnică adecvată în ceea ce privește utilizarea site-ului nostru web, stocăm date tehnice despre dispozitivul pe care îl utilizați pentru a accesa site-ul nostru web (browserul pe care îl utilizați, dispozitivul de pe care accesați site-ul nostru web și sistemul de operare pe care îl utilizați). Furnizarea de asistență tehnică este legitimă în interesul nostru și al dvs. . Aceste informații fac parte din jurnalele noastre interne și nu le folosim în niciun alt scop decât furnizarea de asistență tehnică, însă, din motive tehnice, trebuie să le păstrăm pe toată durata de viață a datelor cu caracter personal pe care le prelucrăm. Cel mai târziu vom șterge aceste date despre dvs. după 5 ani de la ultima dvs. comandă.

Cum folosim datele în scopuri de marketing?

În scopuri de marketing, prelucrăm datele dvs. de contact pe care le completați atunci când comandați, vă înregistrați sau vă abonați la comunicări comerciale, pe care le folosim pentru a vă trimite comunicări comerciale și pentru a face comunicările noastre mai relevante. Ne străduim să ne asigurăm că vă bucurați și sunteți inspirat de informațiile pe care vi le trimitem, astfel încât este important pentru noi să știm reacția dvs. la aceste comunicări și păstrăm feedback-ul despre acestea. Bineînțeles, vă puteți dezabona de la comunicările noastre comerciale în orice moment sau puteți schimba frecvența cu care le primiți, de exemplu în profilul dvs. de client. Odată ce v-ați dezabonat complet (de la toate canalele de informare), nu vom mai folosi datele dumneavoastră personale de contact pentru a vă trimite comunicări comerciale.

Pentru a vă oferi cea mai plăcută experiență de client și pentru a ne îmbunătăți continuu serviciile, stocăm date care ne ajută să aflăm ce vă interesează și ce vă place. Nu dorim să vă oferim produse care nu vă interesează și care nu sunt în stilul dvs. În schimb, dorim să vă avertizăm cu privire la produse noi de la marca dvs. preferată sau la reduceri în categoriile dvs. preferate. De aceea avem nevoie să știm, printre altele, ce navigați cel mai des pe site-ul nostru, ce comandați, ce cumpărați sau chiar ce articole returnați și de ce.

Pe baza informațiilor despre ceea ce vă interesează cel mai mult în magazinul nostru, vă încadrăm în diferite grupuri (de exemplu, în funcție de marca preferată, categorie, preț, mărime etc.), cărora le putem trimite informații precise despre ofertele noastre speciale. Nu dorim ca mesajele noastre de vânzare să vă deranjeze, așa că încercăm să le facem cât mai precise și să le "adaptăm" la dumneavoastră. Acest lucru nu ar fi posibil fără prelucrarea datelor privind vizitele dvs. pe site, comenzile, achizițiile și răspunsurile la campaniile noastre de marketing.

De asemenea, pentru a ne îmbunătăți serviciile, trebuie să știm când și unde faceți cumpărături și când și de unde vă ridicați cel mai des produsele. Acest lucru ne permite să vă trimitem comunicări de vânzări în momentele cele mai convenabile pentru dumneavoastră sau să vă recomandăm cel mai bun moment pentru a vă ridica comenzile.

Opinia dumneavoastră este importantă pentru noi și reprezintă forța noastră motrice. Prin urmare, păstrăm cu grijă feedback-ul pe care îl primim de la dumneavoastră, cel mai adesea sub formă de răspunsuri la întrebările din chestionare. Ne interesează cât de mulțumiți sunteți de produsele noastre, de site-ul web, de transportatori și multe altele. De asemenea, trebuie să urmărim utilizarea voucherelor de reducere pe care le răscumpărați la noi. Acest lucru este pentru a încerca să ne protejăm pe noi și pe dvs. de utilizarea abuzivă și, de asemenea, ne permite să rezolvăm prompt problemele legate de vouchere cu ajutorul centrului de servicii pentru clienți.

De asemenea, dorim să vă recompensăm pentru loialitatea dumneavoastră și să vă mulțumim pentru sprijinul de lungă durată. Pentru a ști la care dintre beneficiile noastre speciale aveți dreptul, trebuie să știm, printre altele, în ce sumă de bani comandați și achiziționați bunuri de la noi, cât de mult returnați din bunurile pe care le comandați și de cât timp sunteți client. Este în interesul nostru legitim, în calitate de comerciant, să urmărim aceste informații pentru fiecare client în parte, mai ales atunci când vă putem oferi beneficii substanțiale pe baza unei astfel de urmăriri și astfel să vă recompensăm loialitatea.

Folosim toate datele cu caracter personal utilizate în marketing pe baza unui interes legitim și le păstrăm în scopuri de marketing pentru o perioadă de 5 ani de la ultima dvs. comandă. Deoarece suntem conștienți de faptul că datele despre ceea ce vă interesează în mod specific, ceea ce vă place la noi și feedback-ul dvs. cu privire la comunicările de marketing pe care vi le trimitem pot fi percepute ca fiind date mai sensibile, le păstrăm doar pentru 2 ani de la momentul în care primim aceste date.

 

Cui transmitem datele?

Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt utilizate exclusiv în scopuri interne și numai pentru motivele menționate mai sus. Cu toate acestea, nu furnizăm toate serviciile necesare în ceea ce privește datele cu caracter personal doar prin mijloace proprii, ci folosim și serviciile unor părți terțe (companii specializate). Avem un contract cu părțile terțe cărora le furnizăm datele dvs. cu caracter personal, pe baza căruia putem asigura și proteja drepturile dvs. în domeniul protecției datelor.

Prin urmare, ca parte a comenzii dumneavoastră, datele cu caracter personal pot fi transferate către companii de transport, cum ar fi:

Packeta Romania SRL Strada Călușei 21 A, parter 021351 Bucuresti Romania CUI: 38132017 CIF: RO38132017  Înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J40/14783/24.08.2017

General Logistics Systems Romania SRL, Ștefan cel Mare Street, no. 3, Parc Industrial Șelimbăr 557260 Șelimbăr, județ Sibiu Romania Înregistrată la Registrul Comerţului, număr RO21611392 J32/1695/2007

SC FAN Courier Express SRL Șos. de Centură nr. 32, Stefăneștii de Jos, Ilfov, 077175

Înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul  RO 13838336 J40/4014/2001 

În afara comenzii, prelucrăm datele dvs. cu caracter personal în sistemele de informare, analiză și marketing ale părților terțe de care avem nevoie pentru activitatea noastră, cum ar fi:

GoodData s.r.o., cu sediul legal în Moravské náměstí 1007/14, Veveří, Brno. Solitea česká republika, a.s., cu sediul legal în Drobného 49, Brno.

Nu transferăm datele cu caracter personal către nicio parte terță în scopul prelucrării ulterioare.

 

Unde stocăm datele?

Datele sunt stocate pe serverele de backup în centrul de date al SuperNetwork s.r.o., Bilejova 407, Stráž nad Nisou 463 03. Securitatea centrului de date este pe deplin conformă cu GDPR și mai multe informații pot fi găsite direct pe site-ul centrului de date.

Accesul la sistemele care mediază datele cu caracter personal ale clienților noștri este acordat doar unui număr limitat de utilizatori interni pentru care acest lucru este necesar din cauza naturii activității lor. Aceasta poate include, de exemplu, angajații care lucrează în domeniul asistenței pentru clienți, al procesării comenzilor etc. Angajații individuali au întotdeauna acces doar la cantitatea de date cu caracter personal de care au strict nevoie pentru munca lor. Accesul la toate sistemele critice care procesează datele personale ale clienților noștri este restricționat doar la rețeaua internă, iar persoanele menționate mai sus își vor pierde automat accesul la datele dumneavoastră personale în cazul în care raportul juridic cu noi este încheiat.

 Cum securizăm parolele?

Nu stocăm deloc parolele dumneavoastră în sistem. Lucrăm numai cu chei hash special calculate, generate cu ajutorul funcției hash SHA-512 + o sare unică pentru fiecare parolă.

Ce drepturi vă oferă GDPR și cum să le folosiți la noi.

Dreptul la comunicare și dreptul la rectificare

În orice moment în viitor, ne puteți solicita să vă confirmăm dacă datele dvs. cu caracter personal sunt sau nu prelucrate de către noi, trimițând un mesaj la adresa info@zoot.ro. În cazul în care datele dvs. sunt prelucrate de noi, putem, la cererea dvs., pe lângă informațiile furnizate în Termenii și condițiile generale, în prezenta Politică de confidențialitate și în documentul care conține informații privind utilizarea cookie-urilor, să vă informăm, de asemenea, cu privire la orice părți terțe cărora le-au fost sau le vor fi dezvăluite datele dvs. personale. În cazul în care nu obținem informații personale de la dumneavoastră, aveți dreptul la toate informațiile de care dispunem cu privire la sursa de unde am obținut datele dumneavoastră personale.

În cazul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în mod inexact, ne puteți notifica prin trimiterea unui mesaj la info@zoot.ro și vom corecta datele cu caracter personal inexacte fără întârzieri nejustificate. După ce vă înregistrați pe site-ul nostru, veți putea să vă corectați singur datele personale prin editarea profilului dvs. Dacă doriți să completați unele date cu caracter personal pe care nu ni le-ați furnizat anterior, iar aceste date cu caracter personal sunt necesare pentru furnizarea serviciilor pe care le oferim, este suficient să le completați din nou în locul corespunzător din editarea profilului. Puteți solicita eliminarea contului dvs. de utilizator și a datelor cu caracter personal care nu sunt necesare pentru prelucrarea ulterioară, scriind departamentului nostru de servicii pentru clienți.

Dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal

Chiar dacă prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pe baza interesului nostru legitim, aveți dreptul de a vă opune unei astfel de prelucrări, inclusiv de a vă opune prelucrării datelor cu caracter personal pe care le prelucrăm în scopuri de marketing direct. Puteți face acest lucru trimițând un mesaj la adresa info@zoot.ro. Dacă trimiteți o astfel de obiecție, vom evalua fără întârzieri nejustificate măsura în care putem pretinde legitimitatea motivelor noastre pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în conformitate cu legea, în ciuda obiecției dvs. și modul în care vom trata datele dvs. cu caracter personal între timp. Până când nu vă vom demonstra motivele noastre legitime de prelucrare, nu vom mai prelucra datele dvs. cu caracter personal.

Dreptul la restricționarea activității cu date cu caracter personal

Aveți dreptul de a ne solicita să restricționăm orice prelucrare a datelor dumneavoastră cu caracter personal, inclusiv să le ștergem, adică să nu le mai prelucrăm:

Dacă ne anunțați că datele cu caracter personal pe care le-am colectat sunt inexacte, până când vom verifica exactitatea acestora.

În cazul în care prelucrarea datelor dvs. personale este ilegală și, în loc să solicitați ștergerea, solicitați o restricție privind utilizarea acestora, trimițând un mesaj la adresa info@zoot.ro.

În cazul în care nu mai avem nevoie de datele dvs. personale pentru a vă furniza serviciile noastre, dar aveți nevoie de ele pentru a vă exercita drepturile.

În cazul în care vă opuneți prelucrării, astfel cum se prevede la alineatul de mai sus, până când vom verifica dacă motivele noastre pentru prelucrare prevalează asupra intereselor dvs.

Dreptul de a fi uitat (dreptul la ștergerea datelor cu caracter personal)

În cazul în care luați cunoștință de faptul că vă prelucrăm datele cu caracter personal:

deși prelucrarea nu mai este necesară pentru scopurile pentru care am obținut-o; și/sau

vă opuneți în temeiul alineatului de mai sus și nu putem să vă demonstrăm că există motive legitime pentru prelucrarea lor care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dumneavoastră sau asupra exercitării sau apărării unor pretenții legale; și/sau

prelucrăm datele pentru orice alt motiv ilegal, aveți dreptul de a ne solicita să ștergem datele cu caracter personal prelucrate în acest mod fără întârzieri nejustificate după ce ne notificați aceste fapte prin trimiterea unui mesaj la adresa info@zoot.ro. Cu toate acestea, este posibil să nu ștergem datele, chiar și la cererea dumneavoastră, dacă prelucrarea este necesară pentru exercitarea dreptului la libertatea de exprimare și de informare, pentru îndeplinirea uneia dintre obligațiile noastre legale sau pentru îndeplinirea unei sarcini de interes public sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale.

Dreptul la date în format lizibil automat

Dacă ne solicitați să vă furnizăm datele dumneavoastră cu caracter personal prelucrate de noi, trimițând un mesaj la adresa info@zoot.ro, vi le vom trimite într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat (de exemplu, *.xls, *.csv sau un format similar). Dacă ne solicitați să trimitem datele dvs. cu caracter personal către un alt operator de date, ne vom conforma, desigur, solicitării dvs.

Dreptul de a vă dezabona de la primirea de comunicări comerciale în orice moment.

În cazul în care nu mai doriți să primiți comunicări comerciale din partea noastră, puteți renunța la primirea acestora fie făcând clic pe linkul inclus în fiecare comunicare comercială, fie modificând abonamentul din profilul dvs. creat prin înregistrarea pe site-ul nostru.

Dreptul de a retrage în orice moment consimțământul de a primi comunicări comerciale

În cazul în care vă solicităm consimțământul pentru a vă prelucra datele cu caracter personal ca parte a promoțiilor noastre speciale, puteți retrage acest consimțământ în orice moment, fără a oferi niciun motiv. Vă puteți retrage consimțământul fie în modul descris mai precis în normele privind concurența consumatorilor, fie trimițând întotdeauna o retragere a consimțământului la adresa de e-mail info@zoot.ro.

Contactați-ne și responsabilul nostru cu protecția datelor (DPO)

Puteți contacta DPO la adresa dpo@zoot.cz.

Dreptul de a depune o plângere la DPO:

Dacă, în opinia dumneavoastră, nu ne îndeplinim toate obligațiile legale care decurg din prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să contactați Centrul nostru de asistență pentru clienți. În cazul în care colegii noștri nu vă pot ajuta, aveți, bineînțeles, dreptul de a contacta Autoritatea pentru Protecția Datelor, fie la sediul acesteia: Pplk. Sochora 27, Praha 7, cod poștal 170 00, prin e-mail la adresa posta@uoou.cz sau prin orice alt mijloc acceptat de Autoritatea pentru protecția datelor. Informații suplimentare despre Autoritate pot fi găsite pe site-ul acesteia www.uoou.cz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 

 

 

Sus