Livrare standard se face gratuit pentru comenzile care depăşesc valoarea de 365 LEI.
- livrare direct la mainile dumneavoastra sau la punctul de colectare
- la comanda plasata inainte de ora 11:00, timpul standard de livrare este de 3 zile lucratoare de la expediere. GLS
- informatii prin e-mail si SMS despre data livrarii
- ramburs la livrare, este posibila plata curierului in numerar sau cu cardul la preluarea coletului
- livrare direct la mainile dumneavoastra sau la punctul de colectare
- la comanda plasata inainte de ora 11:00, timpul standard de livrare este de 3 zile lucratoare de la expediere. FAN courier
- informatii prin e-mail si SMS despre data livrarii
- ramburs la livrare, este posibila plata curierului in numerar sau cu cardul la preluarea coletului
- vom livra coletul la punctul de preluare selectat în termen de 3 zile lucrătoare.
- dacă este necesar, depozitarea poate fi prelungită până la 21 de zile
- plata este posibilă in numerar sau cu cardul la primirea expedierii Packeta.ro.
Plata cu cardul
Pentru a efectua plata cu cardul se face redirecționarea către gateaway-ul de plată PayU, acest gateaway este autorizat și tranzacția va fi efectuată în siguranță. Imediat după finisarea plății, primiți o confirmare a plății efectuate. Plata pentru comandă trebuie să ajungă în cont maximum după 5 zile de la efectuarea comenzii. În caz contrar comanda se anulează.
Klarna
Suntem încântați să vă anunțăm că am încheiat un parteneriat cu Klarna pentru a vă oferi noi modalități de plată la finalizare. Plătește acum cu cardul sau în 3 rate. Nu facem schimb de mărimi, pentru comenzile achitate prin serviciul Klarna, se restituie banii.
Ramburs / Plata la livrare
Produsele se plătesc curierului român în momentul livrării produselor. Este posibilă plata doar cash.
În conformitate cu legislația în vigoare produsele au un termen de garanție de 24 de luni. Factura fiscală pentru produsele noastre servește și drept certificat de garanție. Defectele provocate de utilizarea iresponsabilă sau incorectă a produsului, sau uzura normală a acestuia, nu pot fi considerate motiv de reclamație. Clientul este obligat să anunțe reclamația imediat după apariția defectului. Reclamațiile vor fi evaluate conform normelor producătorilor sau reprezentanților legali ai acestora. Termenul maxim de evaluare a reclamațiilor este stabilit conform legislației la 30 de zile, dar se depune efort de soluționare a acestora în cel mai scurt timp posibil.
Frogman - 4116C (ZOOT)
Strada Ogorului 3G
410554 Oradea, Bihor
Romania
Dacă produsele achiziționate nu vi se potrivesc , le puteți returna, iar noi vă vom restitui banii.
Frogman - 4116C (ZOOT)
Strada Ogorului 3G
410554 Oradea, Bihor
Romania
Adresa de facturare:
Digital People, a.s.
Rozkošného 1058/3
150 00 Praha 5 - Smíchov
CUI: 28197071
TVA: RO35716909
ATENȚIE! Nu emitem facturile pentru persoanele juridice și firme.
RO (ron)
DIGITAL PEOPLE AS
BUCHAREST CITIBANK
IBAN: RO94CITI0000000120301004
BIC: CITIROBU
E-mail: | info@zoot.ro |
---|---|
Telefon: | +40373812872 |
Serviciul clienți vă stă la dispoziție în orice zi lucrătoare de la ora 9:00 la 17:00.