Vreau VIP

Modalități de livrare

Toate produsele sunt pe stoc, fapt ce permite expedierea imediată a acestora. Livrarea este gratuită, dacă valoarea comenzii depășește 199 lei.

Modalități de livrare:

Curier român 15 LEI (+0 lei ramburs – doar cash)

- Se livrează direct către destinatar, acasă sau la serviciu.
- Pentru comenzile plasate până la ora 13:00, termenul standard de livrare este de 2-4 zile lucrătoare.
- Destinatarul este informat prin SMS și e-mail despre data și ora livrării.
- În cazul în care curierul nu reușește livrarea coletului în aceeași zi, livrarea se face a doua zi.
- Plata se face curierului la livrare, se acceptă doar cash.

Modalități de plată

  • Toate plățile on-line sunt efectuate prin intermediul serviciului de plată PayU.
  • Produsele comandate se expediază în ziua când banii ajung în cont.
  • Plata pentru comandă trebuie să ajungă în cont maximum după 5 zile de la efectuarea comenzii. În caz contrar comanda se anulează.

Puteți alege următoarele modalități de plată:

Plata cu cardul

Pentru a efectua plata cu cardul se face redirecționarea către gateaway-ul de plată PayU, acest gateaway este autorizat și tranzacția va fi efectuată în siguranță.
Imediat după finisarea plății, primiți o confirmare a plății efectuate.

Transfer bancar

Datele bancare pentru a efectua transferul vor fi expediate imediat după finisarea comenzii pe emailul pe care l-ați trecut în comandă.

Ramburs / Plata la livrare (0 LEI)

Produsele se plătesc curierului român în momentul livrării produselor. Este posibilă plata doar cash.

Reclamațiile

Vreți să reclamați produsele?

În conformitate cu legislația în vigoare produsele au un termen de garanție de 24 de luni. Factura fiscală pentru produsele noastre servește și drept certificat de garanție. Defectele provocate de utilizarea neadecvată sau incorectă a produsului, sau uzura normală a acestuia, nu pot fi considerate motiv de reclamație. Clientul este obligat să anunțe reclamația imediat după apariția defectului. Reclamațiile vor fi evaluate conform normelor producătorilor sau reprezentanților legali ai acestora. Termenul maxim de evaluare a reclamațiilor este stabilit conform legislației la 30 de zile, dar se depune efort de soluționare a acestora în cel mai scurt timp posibil.

Procesul de reclamare:

  • 1. Completați formularul de reclamație pe care îl găsiți în coletul cu comanda primită, sau se găsește aici. Formularul completat se expediază împreună cu produsele reclamate.
  • 2. Expediați și o copie a documentului fiscal (factura).
  • 3. Pe colet lipiți la loc vizibil eticheta cu codul de bare pe care o găsiți în comandă, sau contactați-ne și vă expediem o etichetă nouă. Este necesară lipirea etichetei cu codul de bare pe o parte vizibilă a coletului. În cazul lipsei codului de bare pe colet nu vă putem garanta restituirea banilor.
  • 4. Expediați coletul prin servicii de curierat la adresa, costul transportului îl suportă întotdeauna clientul.

    Zetdesign, Str Mihai Eminescu nr 28. Arad 310085, Romania

  • 5. Nu sunt acceptate livrările cu ramburs, poștă, ridicarea coletelor la sediul firmei de curierat.
  • 6. Cheltuielile de retur, le suportă întotdeauna clientul. În cazul în care reclamația va fi recunoscută, cheltuielile de transport vor fi returnate.

Descărcați formularul de reclamații.

Cum pot returna produsele?

Dacă produsele achiziționate nu vi se potrivesc , le puteți returna, iar noi vă vom restitui banii.

Cum se procedează în caz de retur:

  • 1. În caz de retur, produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, nepurtate, complete şi în ambalajul original, având toate etichetele de la producător.
  • 2. Completați formularul de reclamație, care îl găsiți în coletul cu comanda primită, sau descărcați-l aici. Formularul completat se expediază împreună cu produsele.
  • 3. Expediați și o copie a documentului fiscal (factura).
  • 4.Pe colet lipiți la loc vizibil eticheta cu codul de bare pe care o găsiți în comandă, sau contactați-ne și vă expediem o etichetă nouă. Este necesară lipirea etichetei cu codul de bare pe o parte vizibilă a coletului.
    ATENȚIE! În lipsa codului de bare pe colet, nu putem garanta restituirea banilor.
  • Expediați coletul prin servicii de curierat la adresa, costul transportului îl suportă întotdeauna clientul.

    Zetdesign, Str Mihai Eminescu nr 28. Arad 310085 Romania

    Nu sunt acceptate livrările cu ramburs, ridicarea coletelor la sediul firmei de curierat.

  • 6. Expediați coletul până în 30 de zile de la primirea produselor.
  • 7. Nu este posibilă expedierea coletului prin ramburs, poștă (nu vor fi acceptate). Coletele expediate astfel nu vor fi acceptate.
  • 8. Cheltuielile de retur, le suportă întotdeauna clientul.

Descărcați formularul de retur.

Schimbul produselor

În cazul în care mărimea produsului nu se potrivește și doriți să o schimbați, puteți returna produsul, iar noi vă expediem o altă mărime, dacă aceasta este disponibilă în stoc.

Cum se procedează în caz de schimbare a produsului:

  • 1. Verificați pe pagina noastră de internet, dacă este în stoc mărimea dorită pentru produsul returnat.
  • 2. Dacă mărimea dorită este în stoc, expediați o cerere de schimb a produsului, la adresa de e-mail info@bibloo.ro, sau apelați-ne la nr. 40-31-229-5220, pentru a rezerva produsul dorit, astfel vă asigurați că acesta va fi în stoc la momentul efectuării schimbului.
  • 3. În cazul schimbului, produsele trebuie să fie în aceeași stare în care le-aţi primit, nepurtate, complete şi în ambalajul original având toate etichetele de la producător.
  • 4. Completați formularul de reclamație pe care îl găsiți în coletul cu comanda primită, sau descărcați-l aici. Formularul completat se expediază împreună cu produsele.
  • 5. Expediați și o copie a documentului fiscal (factura).
  • 6. Pe colet lipiți la loc vizibil eticheta cu codul de bare pe care o găsiți în comandă, sau contactați-ne și vă expediem o etichetă nouă. Este necesară lipirea etichetei cu codul de bare pe o parte vizibilă a coletului. În cazul lipsei codului de bare pe colet nu vă putem garanta restituirea banilor.
  • Expediați coletul prin servicii de curierat la adresa, costul transportului îl suportă întotdeauna clientul.

    Zetdesign, Str Mihai Eminescu nr 28. Arad 310085 Romania


    Nu sunt acceptate livrările cu ramburs, ridicarea coletelor la sediul firmei de curierat.

  • 8. Expediați coletul până în 30 de zile de la primirea produselor.
  • 9. Nu este posibilă expedierea coletului prin ramburs, poștă (nu vor fi acceptate). Coletele expediate astfel, nu vor fi acceptate.
  • 10. Cheltuielile de retur, le suportă întotdeauna clientul.

Descărcați formularul pentru schimbul produselor.

Contact

E-mail: info@bibloo.ro
Telefon: +40-31-229-5220

Serviciul clienți vă stă la dispoziție în orice zi lucrătoare de la ora 8:00 la 19:00. La apelurile în afara programului de lucru, vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Adresa de facturare:
Digital People, a.s.
Seifertova 823/9
Praha 3 - 130 00
CUI: 28197071
CIF: CZ28197071

Banca: Raiffeisen Bank S.A.
Cont bancar: RO39 RZBR 0000 0600 1836 6641
SWIFT: RZBRROBU

  • BIBLOO VIP
    Bucurați-vă de cumpărături cu beneficii exclusive.
  • Livrare gratuită
    Livrarea este gratuită pentru comenzile ce depăşesc 199 LEI.
  • 30 de zile pentru returnare
    Produsele achiziţionate pot fi returnate în termen de 30 zile, fără nici un motiv.
  • Livrare rapidă
    Pentru comenzile plasate până la ora 13:00, termenul standard de livrare este de 3-5 zile lucrătoare.
  • 031 229 52 20
    Suntem la dispoziția dumneavoastră de Luni până Vineri, între orele 08:00 - 19:00
  • Clienţi permanenţi
    Vă mulțumim pentru încredere, avem 98% clienți mulțumiți.
Sus