Cu aplicația noastră se va potrivi totul.
Descarca

Modalități de livrare

Livrare standard se face gratuit pentru comenzile care depăşesc valoarea de 365 LEI.

 

GLS 32 LEI (+4 LEI ramburs – doar cash)

- livrare direct la mainile dumneavoastra sau la punctul de colectare
- la comanda plasata inainte de ora 11:00, timpul standard de livrare este de 3 zile lucratoare de la expediere. GLS
- informatii prin e-mail si SMS despre data livrarii
- ramburs la livrare, este posibila plata curierului in numerar sau cu cardul la preluarea coletului

FAN Courier 24 LEI (+4 LEI ramburs – doar cash)

- livrare direct la mainile dumneavoastra sau la punctul de colectare
- la comanda plasata inainte de ora 11:00, timpul standard de livrare este de 3 zile lucratoare de la expediere. FAN courier
- informatii prin e-mail si SMS despre data livrarii
- ramburs la livrare, este posibila plata curierului in numerar sau cu cardul la preluarea coletului

Packeta.ro 18 LEI – ridicare personală (+4 LEI ramburs – doar cash)

- vom livra coletul la punctul de preluare selectat în termen de 3 zile lucrătoare.

- dacă este necesar, depozitarea poate fi prelungită până la 21 de zile

- plata este posibilă in numerar sau cu cardul la primirea expedierii Packeta.ro.

Modalități de plată

         Plata cu cardul

  • Pentru a efectua plata cu cardul se face redirecționarea către gateaway-ul de plată PayU, acest gateaway este autorizat și tranzacția va fi efectuată în siguranță. Imediat după finisarea plății, primiți o confirmare a plății efectuate. Plata pentru comandă trebuie să ajungă în cont maximum după 5 zile de la efectuarea comenzii. În caz contrar comanda se anulează. 

    Klarna

    Suntem încântați să vă anunțăm că am încheiat un parteneriat cu Klarna pentru a vă oferi noi modalități de plată la finalizare. Plătește acum cu cardul sau în 3 rate. Nu facem schimb de mărimi, pentru comenzile achitate prin serviciul Klarna, se restituie banii.

    Ramburs / Plata la livrare

    Produsele se plătesc curierului român în momentul livrării produselor. Este posibilă plata doar cash.

Reclamațiile

Vreți să reclamați produsele?

În conformitate cu legislația în vigoare produsele au un termen de garanție de 24 de luni. Factura fiscală pentru produsele noastre servește și drept certificat de garanție. Defectele provocate de utilizarea iresponsabilă sau incorectă a produsului, sau uzura normală a acestuia, nu pot fi considerate motiv de reclamație. Clientul este obligat să anunțe reclamația imediat după apariția defectului. Reclamațiile vor fi evaluate conform normelor producătorilor sau reprezentanților legali ai acestora. Termenul maxim de evaluare a reclamațiilor este stabilit conform legislației la 30 de zile, dar se depune efort de soluționare a acestora în cel mai scurt timp posibil.

Procesul de reclamare:

  • Completați formularul de reclamație pe care îl descărcați formularul pentru reclamatia produselor.
  • Puteți returna produsele gratuit, ambalate împreună cu formularul, prin Packeta (https://www.packeta.ro/puncte-pick-up), unde raportați codul: 96558611, sau îl trimiteți pe cheltuiala dumneavoastră la adresa:

    Frogman - 4116C (ZOOT)
    Strada Ogorului 3G
    410554 Oradea, Bihor
    Romania

  • Introduceți la numărul de telefon-numărul dumneavoastră mobil pentru a trece la pasul următor. La poarta depozitului este o persoană încredințată să preia coletele de la curier și nu veți fi contactat telefonic de la depozitul de tranzit.
  • Nu sunt acceptate livrările cu ramburs la depozitul de tranzit, poștă, ridicarea coletelor la sediul firmei de curierat. 
  • În cazul în care decideți să ne trimiteți produsele nepotrivite va rugam să le expediați prin firme de curierat - organizați ridicarea coletului, plata pentru livrare prin intermediul site-urilor lor web sau la sediul acestora. Dacă decideți să trimiteți prin Poșta Română vă recomandam să alegeți Curier rapid - Prioripost - curier rapid intern (nu trimiteți pachetul ”cu ridicare de la Poștă sau ridicare de la sediul firmelor de curierat” deoarece nu va fi primit).

Cum pot returna produsele?

Dacă produsele achiziționate nu vi se potrivesc , le puteți returna, iar noi vă vom restitui banii.

Cum se procedează în caz de retur:

  • În caz de retur, produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, nepurtate, complete şi în ambalajul original, având toate etichetele de la producător. Returnarea produselor de îmbrăcăminte intimă nu sunt permise din motive igienice.
  • Completați formularul de retur pe care îl descărcați: formularul pentru returul produselor.
  • Puteți returna produsele gratuit, ambalate împreună cu formularul, prin Packeta (https://www.packeta.ro/puncte-pick-up), unde raportați codul: 96558611, sau îl trimiteți pe cheltuiala dumneavoastră la adresa:

    Frogman - 4116C (ZOOT)
    Strada Ogorului 3G
    410554 Oradea, Bihor
    Romania

  • Introduceți la numărul de telefon-numărul dumneavoastră mobil pentru a trece la pasul următor. La poarta depozitului este o persoană încredințată să preia coletele de la curier și nu veți fi contactat telefonic de la depozitul de tranzit.
  • Expediați coletul până în 30 de zile de la primirea produselor.
  • Nu este posibilă expedierea coletului la depozitul de tranzit cu plata prin ramburs, poștă (nu vor fi acceptate). Coletele expediate astfel nu vor fi acceptate.
  • În cazul în care decideți să ne trimiteți produsele nepotrivite va rugam să le expediați prin firme de curierat - organizați ridicarea coletului, plata pentru livrare prin intermediul site-urilor lor web sau la sediul acestora. Dacă decideți să trimiteți prin Poșta Română vă recomandam să alegeți Curier rapid - Prioripost - curier rapid intern (nu trimiteți pachetul ”cu ridicare de la Poștă sau ridicare de la sediul firmelor de curierat” deoarece nu va fi primit).

 

Vom procesa produsele returnate cât mai curând posibil, nu mai târziu de 14 zile de la primire.

 

Contact

Adresa de facturare:

Digital People, a.s.
Rozkošného 1058/3
150 00 Praha 5 - Smíchov

CUI: 28197071

TVA: RO35716909

 ATENȚIE! Nu emitem facturile pentru persoanele juridice și firme.

RO (ron)
DIGITAL PEOPLE AS
BUCHAREST CITIBANK
IBAN: RO94CITI0000000120301004
BIC: CITIROBU

E-mail: info@zoot.ro
Telefon: +40373812872

Serviciul clienți vă stă la dispoziție în orice zi lucrătoare de la ora 9:00 la 17:00. 




 


Sus